A continuació, hem pensat una sèrie de qüestions que pots plantejar-te abans, en el moment o en finalitzar la teva comanda. Si, així i tot, encara tens dubtes, pots accedir a l’apartat d'ATENCIÓ A CLIENT de la nostra web per tal de fer-nos la pregunta directament.
Si vols saber més sobre nosaltres, ho pots fer a l’apartat QUI SOM?
Què fem?
Proposem una solució pràctica i còmoda per poder comprar productes del mercat de la plaça de Cuba. Des de casa, podràs fer la comanda i comprar productes de totes les parades del Mercat de la Plaça de Cuba que t'ofereixen la venda en línia. Evitaràs el temps de desplaçament, el pàrquing, les cues... Al nostre web trobaràs productes de mercat ordenats per categories, també podràs veure totes les parades, la seva història què les fa úniques i podràs comprar productes per parades. Amb un únic pagament compraràs a diverses parades. Peix, carn, fruita i verdura, formatges... Tots productes de qualitat de les parades de confiança.
Un cop has tancat la compra i, en funció del teu codi postal, podràs triar entre 2 opcions:
- Compra en línia i t’ho portem a casa. Les condicions del lliurament les tens AQUÍ.
- Compra en línia i ho passes a recollir al mercat. Si prefereixes passar a buscar la teva comanda i estalviar-te les cues i el temps de la preparació. Compra els productes de més qualitat, de la teva zona de la manera més senzilla i convenient.
Perquè comprar a Al Mercat?
Aquest tipus de compra afavoreix els productes de proximitat, més sans per a tu i pel planeta. Creiem que podem fer una compra conscient, recolzant més el mercat i menys a la gran superfície. Amb el nostre carro de la compra podem fer que el món sigui una mica millor. En la web del Mercat de la Plaça de Cuba podràs trobar les parades del Mercat de la Plaça de Cuba. Podràs comprar amb la mateixa confiança que si vas físicament al mercat.
Quins avantatges tens?
A banda del temps que t’estalvies al no fer les cues ni tampoc et desplaces a comprar, el principal avantatge és que pots comprar productes de qualitat i de proximitat frescos tal com a tu t’agraden, perquè pots dir-li al paradista com vols exactament que et prepari els productes frescos. Així amb aquesta web t’ajudem a tenir a l’abast el millor producte per a tu i la teva família. Si vols saber-ne més sobre els avantatges, pots anar a l’apartat QUI SOM?
Quins productes es poden comprar?
Tots els productes que estiguin al web són productes que les diferents parades del mercat de la plaça de Cuba han inclòs al web i, per tant, estan disponibles i es poden comprar. Tant producte de fruita i verdura, carn, embotits i xarcuteria, peix, etc.
Hi ha un mínim de compra?
No. Pots comprar el que tu vulguis. No tenim ni mínim de compra ni tampoc un límit màxim de compra.
Des de quins dispositius puc comprar?
La web està preparada per tota classe de dispositius. El disseny de la web està pensat per adaptar-se als diferents tipus de mides de pantalla. Sempre, però, recomanem fer la compra en dispositius de tipus tauleta per la seva comoditat, en el moment d’afegir pesos o unitats, sempre és més fàcil. Però també ho podeu fer des del mòbil o des de l’ordinador de sobretaula. Per a més comoditat, pots afegir productes o tancar la comanda des de diferents dispositius. Si comences amb el teu mòbil i després la vols tancar des de la tauleta o vols afegir-ne un producte ho podràs fer, doncs la teva sessió estarà al núvol. La teva llista de compra s’actualitzarà a tots els dispositius, només hauràs d'iniciar sessió amb el teu login.
Quines són les parades que participen del mercat de la plaça de Cuba?
AQUÍ teniu la llista de totes les parades que participen. Totes les parades que vulguin poden vendre a la web de Almercat. Si alguna de les vostres parades preferides encara no està, només els hi heu de recordar que estaríem encantats de què s’unissin a Al Mercat.
Els productes de la parada en línia i física són els mateixos?
Els paradistes poden no tenir els mateixos productes a la seva parada física i a la seva parada en línia. Cada paradista igual que fica els seus productes a la seva parada física del mercat és el responsable de posar els productes que vulgui a la parada en línia.
He oblidat un producte, què puc fer?
Si després de fer la teva comanda vols afegir un producte que has oblidat i encara no hem començat a preparar la teva comanda, hem de ser ràpids! Haureu d’avisar quin producte vols per tal que t’ho puguin afegir.
El preu dels productes és el mateix que a la parada física?
No sempre els preus coincideixen. Tot i que, en general el preu pot coincidir entre els productes d’una mateixa parada en la seva versió física o en línia, cada parada és lliure de ficar els preus que vulgui en funció dels seus criteris. Hem de pensar que encara que poden ser els mateixos productes i de la mateixa parada, estem parlant de dos serveis diferents, un servei és el de tota la vida que suposa anar a comprar al mercat físicament i l’altre és una compra virtual.
Els preus inclouen IVA?
Sí, tots els productes de la web inclouen l'IVA legal.
Com sé si em poden servir els productes a casa meva?
Actualment els CP on arriba el lliurament a domicili són:
Mataró 08301, 08302, 08303, 08304; Argentona: 08310; Vilassar de Mar: 08340; Sant Andreu de Llavaneres: 08392; Cabrera de Mar: 08349; Premià de Dalt 08338; Premià de Mar 08330; Arenys de Munt 08358; Arenys de Mar 08350; Caldes d'Estrac 08393; Sant Vicenç de Montalt 08394
Quins són els costos de lliurament?
Els costos de lliurament per aquelles comandes que lliurem a domicili són de 5,75 € amb IVA inclòs que es pagaran en el moment d’abonar la comanda pel TPV virtual de la web.
Com m’arriba la comanda?
Com que volem que la compra arribi en les millors condicions, els teus productes arribaran directament de la parada del mercat amb un transport pensat expressament per transportar productes d’alimentació. La col·locació dels productes la fan els paradistes, en funció de les característiques dels productes que venen. Els productes refrigerats i frescos com carn, peix... es transporten amb contenidors que conserven el temps necessari el fred. Totes les comandes es preparen pocs minuts abans del lliurament al client per tal de salvaguardar la frescor dels productes.
Com segueixo l’estat de la meva comanda?
Quan estiguis registrat a l’apartat del MEU COMPTE podràs veure exactament en quin estat està la teva comanda. Dintre del dia i la franja horària escollits t’avisarem uns minuts abans de fer-te el lliurament al teu domicili.
M’he de registrar al web?
Sí. Per poder comprar t’has de registrar al web. Un cop configurat el teu compte, les properes compres seran molt més fàcils. A mesura que vagis fent comandes a la secció de ELS MEUS PRODUCTES tindràs un llistat de tots els productes que has comprat habitualment, amb el que fer una comanda buscant entre els teus productes sempre serà més fàcil...
Com m’he de registrar?
A la part superior de la web trobaràs l’apartat REGISTRAT.
Si passo a buscar la comanda al mercat, he de pagar?
No, si tries la recollida al mercat, el cost de lliurament, com és natural no existeix i només pagaràs el preu dels productes que hagis comprat.
Quin són els dies de lliurament?
Has de mirar l’apartat de LLIURAMENT. Allí indiquem els dies de lliurament i les franges en funció de si és lliurament a domicili o lliurament al mercat.
Puc trobar productes ecològics, per celíacs, sense gluten...?
Pots trobar tota classe de productes. Fixa’t en la descripció que cada paradista indica del seu producte, si tens dubtes, pots preguntar en l’apartat d'aplicació de contacte amb la parada.
Com puc comprar la quantitat que vull?
Els productes tenen un espai per triar la quantitat. Hi ha productes que es venen en unitats i altres que es venen a pes. En els productes a pes el client haurà d'indicar la quantitat de producte en grams o en la unitat corresponent. Si el client no té clara la quantitat de producte en un producte a pes, pot indicar en l’apartat “Com ho vols” del producte la quantitat que ell necessita fent servir les seves paraules.
Quan puc fer comanda?
Es pot fer una comanda les 24 hores dels 365 dies de l’any. Després de validar la compra triaràs la forma de lliurament, dia i franja horària.
Què passa si algun dels productes no es pot servir?
Si algun dels productes que el client ha demanat no està disponible per alguna circumstància aliena al client o a la web, el paradista podrà contactar al client per tal d'oferir-li alguna alternativa.
Com puc comprar a més d’una parada del mercat?
El web permet la combinació de productes de parades distintes amb la mateixa compra. Per tant, només triant els productes que vols, molt probablement, estaràs triant productes de parades diferents. Per veure els productes de cada parada pots anar a l'apartat PARADES DEL MERCAT.
Què passa si no estic a casa en el moment del lliurament?
Sempre recomanem que si no es pot estar a casa el dia i franja horària pactats en el moment de tancar la comanda en la web, s’avisi al correu electrònic de client@almercat.cat. Si per causa de força major en el moment que has indicat al web perquè et facin el lliurament (dia i franja horària) no estàs a casa, el lliurador et trucarà per mirar de portar-te la comanda sense cap cost en una altra franja horària del mateix dia de lliurament. Si no pot ser en aquell dia, trobarem una solució, però els costos de lliurament del segon enviament els haurà de pagar el client.
Si algun producte està en mal estat o defectuós, el puc tornar?
Sí, sempre que es faci constar al lliurador en el moment del lliurament. Igualment, si et trobes amb algun problema amb algun dels teus productes, pots contactar amb el paradista a l'aplicació de contacte amb la parada.
Si algun producte no és el que ha demanat, què passa?
Si per un error atribuïble a la web has rebut un producte que no et correspon, el client tindrà l’opció de bescanviar aquest producte en una altra comanda o bé que se li tornin els diners.